-
Service bij levering
Welke service wordt er geboden bij het bezorgen van mijn bestelling?
Wanneer je een product koopt Electropunt.nl, dan kan je het bijvoorbeeld thuis of op kantoor laten bezorgen.
Bezorgen (Drempel levering)
Bepaal zelf op welke dag wij het apparaat bij je thuis kunnen bezorgen.
Grote producten zoals witgoed, keukenapparatuur en televisies bezorgen wij kosteloos tot aan de drempel van jouw woning. Dit is waar je op kan rekenen:
- Bezorgen tot en met de 3e verdieping wanneer er geen lift aanwezig is indien goed toegankelijk via de trap.
- Bezorgen tot over de drempel van je voordeur.
- Meenemen van jouw oude apparaat, mits deze leeg, droog, schoon en afgekoppeld is en klaarstaat voor de drempel van jouw voordeur.
Let op: Amerikaanse koelkasten worden alleen geleverd op de begane grond.
Voor kleine producten geldt dat wij deze bezorgen tot aan de drempel van jouw woning of door de brievenbus.
Let op! Producten worden alleen aangesloten op gas-, perilexaansluiting of trekschakelaar indien de daarbij horende, aanvullende, dienst is aangeschaft.
Bezorgen en plaatsen op juiste plek (€ 29,99)
Dit doen we voor je bij deze service:
- Bezorgen in een appartementencomplex tot en met de 4e verdieping wanneer er geen lift aanwezig is. (niet van toepassing op Amerikaanse koelkasten)
- Uitpakken van het apparaat en retour nemen van het verpakkingsmateriaal.
- Het apparaat plaatsen op de gewenste plek en voor je aansluiten.
- Aansluiten van het apparaat op bestaande aan- en afvoer.
Let op: aansluiten op een trekschakelaar, gasleiding of Perilex-aansluiting hoort hier niet bij.
- Meenemen van jouw oude apparaat, mits deze leeg, droog, schoon, afgekoppeld en klaar voor transport is.
- Controleren of jouw nieuwe apparaat goed functioneert.
Bezorg- en installatieservices
Sommige producten, zoals wasmachines, gasfornuizen en televisies, kunnen wij ook voor jou in huis plaatsen, aansluiten, installeren, ophangen en/of inbouwen. Om hier gebruik van te maken kies je op de productpagina of in jouw winkelmandje voor één van onze extra bezorg- en installatieservices. Actuele informatie over de mogelijkheden en prijzen vind je op de productpagina van jouw gewenste product.
Kies je een van de bezorg- en installatieservices? Dan wordt het product niet de volgende dag geleverd. De installateur neemt contact met je op om een afspraak te maken.
Wordt mijn oude product meegenomen?
Je hebt de mogelijkheid om een oud wit- of bruingoedproduct mee te laten nemen. Het oude product moet dan wel transportklaar staan:
1. Leeg, droog en schoon (ontdaan van bijvoorbeeld ijs- en voedselresten);
2. Geheel ontkoppeld;
3. Intact;
4. Gereed voor transport.
Het volgende internetadres wordt automatisch geopend: